Forex Sjakal Handel Kopimaskin Tjeneste


ForexJackal Review Alt nevnt nedenfor er helt riktig. Jeg prøvde å gi Andy fordelene med tvil i 3 måneder (mer lure meg) Jeg tror nå, selv om du hadde prøvd veldig hardt, kunne du ikke ha hatt så mange tapte handler som Andy Thompson. Av 26 handler mistet 21 handler, og de vinnende handler var bare vinnerne av noen få pips, mens noen av de tapende handler var mye større. Da jeg utfordret ham mot slutten, sa han at han bare ikke kunne forstå hva som hadde gått galt, og det hadde gjort ham veldig syk. Tydeligvis ikke så syk som de 280 personene som meldte seg til sin tjeneste og betalte sin 100 per måned i 2-3 måneder. Jeg regner med at han nettbetalt minst 50 000 i gebyrer fra denne lille scamming-venture og rettferdig lek, han klarte å knuse oss hele tiden. På en eller annen måte klarte han å overbevise alle at han var veteranhandel, men jeg tror faktisk at han ikke har noen ide om handel i det hele tatt. Jeg lurte på om jeg var på ærlig kamera på et tidspunkt da handel etter handel ble sviktet etterfulgt av unnskyldning etter unnskyldning. Det eneste lyset på enden av tunnelen var at mens han mistet alle pengene mine for meg, gjorde jeg faktisk litt gjennom egen handel i samme periode. På slutten av dagen i perioden med kopimaskinen var det en 700 pipfall på EURUSD, så han burde ha drept. Han var i utgangspunktet ute til svindel, og jeg er nå sikker på at han planla dette veldig nøye. Han sa til meg på slutten at han følte meg veldig dårlig om alle pengene folket hadde mistet. Mitt neste spørsmål var hva fortalte meg om dette var sannheten eller ikke. Hvorfor betaler du ikke abonnementene Andy. Jeg setter pris på at folk har mistet langt mer av sine handelsregnskap, men i det minste ville dette være en gest og The Right ting å gjøre. Som du sikkert kan gjette, ikke noe svar. Så Andy, nyt 50K mens du sitter på stranden et sted. Bare husk når du bruker det at det ikke er ditt. Tross alt er sagt og ferdig, planlegger jeg fortsatt å fortsette å handle og bli vellykket. Det vil bare ta tid og noen få mindre folk som Andy prøver å få meg ned. Lykke til de andre 279 menneskene som også falt for denne. Øvelse, praksis og praksis til du knekker dette Forex life. Successful trading record på over 7 år. Team av profesjonelle amp suksessfulle Traders Team overvåker markedet 24 timer Signaler sendes når vi er 100 trygge Forex (FX) Trade Copier Service Forex (FX) Trade kopimaskin for vår høye ytelse vil vi alltid gjøre handel enkelt for deg. Topp handel Kopimaskin serviceforsterker Forex-signaler Vår gjennomsnittlige månedsfortjeneste Fra kopimaskin (600-1000) pip Leter du etter en pålitelig, respektert tjenesteleverandør FXRELAX er alltid der for deg. Kontakt oss i dag og finn ut om vårt eksepsjonelle håndbagasje og verktøy. Kopimaskinens høy ytelse er veldig enkel. Du kan nå få alle handler tatt fra vår hovedkonto kopiert til din personlige konto på mindre enn 1 sekund. Forex Trade kopimaskin for vår høy ytelse, vil vi alltid gjøre handel enkelt for deg. Topp handel Kopimaskin serviceforsterker Forex Signaler Vår gjennomsnittlige månedsfortjeneste Fra kopimaskin (400-1000) pip Få øyeblikkelige forex handelssignaler varsling via SMS. Motta øyeblikkelige varsler på mobilen din via e-post i sanntid når vi identifiserer en Forex trading mulighet. Forex Trade kopimaskin høy ytelse er veldig enkel. Nå kan du få alle handler tatt fra vår hovedkonto kopiert til din personlige konto på mindre enn 1 sekund Åpne en konto med vår partner megler og få handel kopimaskin Service FreeHow å starte alt du trenger er en live eller demo konto med noen megler og abonnement til fx-handel kopimaskin. Siden vi ikke har noen tilknytning til noen megler, er det din beslutning hvilken megler du vil velge. Lær mer Krav Du kan bruke hvilken som helst megler du ønsker så lenge du bruker MT4-plattformen. For at transaksjoner skal dupliseres på kontoen din, må du ha datamaskinen kjører til enhver tid. Lær mer Lett å bruke Vår programvare er enkel å bruke, ekte og drevet av vårt toppmoderne Trade Copier-selskap. Du trenger ikke å ta noen beslutninger om noe som er involvert i Forex trading. Les mer 7 dages prøveversjon Vi tilbyr 7 dagers prøveversjon for våre signaler. Hvorfor Fordi vi er ærlige og vil bevise for våre besøkende at vi er i stand til å produsere tusenvis for pips årlig. Les mer Managed Forex AccountsProduct Forfatter: Andy Thompson Våre kunder forstår hvordan å Trade. Ingen Roboter Nei EA og Nei Signal Service Pris: Initial GRATIS prøveversjon på SampP-tjenesten. Deretter 99 per måned for Trade Copier Service (Steder begrenset) Betaling er av Paypal. Money Back Guarantee: Ny Service og ikke oppgitt. Det er ulike muligheter for trening som tilbys, fra nybegynnernivå til personlig en til en. Hvor å kjøpe: Forexjackal Forex Jackal av Andy Thompson er et nettsted med Forex-trening tilgjengelig for både nybegynner og erfaren handelsmann. Det tilbys fire nivåer av undervisning. Hovedintensjonen her er å lære kjøpere hvordan man kan tjene på Short Term Trading. I sannhet vil det nok forvirre deg, og meg, hvis jeg skulle prøve å forklare det i et avsnitt eller to. Hjemmesiden viser imidlertid en veldig enkel kryssrute i tabulert form slik at du tydelig kan se hva som er inkludert, og hva som er ekskludert fra hvert alternativ. Det er 4 PHD-alternativer, og de er forskjellige priset. To av de 4 versjonene, de minst kostbare alternativene (295 og 495), inneholder bare PDF-versjoner av treningen, mens de to andre versjonene inkluderer Andys personlige trening, og som man kanskje forventer er de to dyrere versjonene av kurset. (750 og 950 .) Klikk på den mer detaljerte delen for hver på hans nettsted for å få full informasjon om hver. I tillegg er Trade Copier Service, og inntrykket er gitt at når dette blir etablert (tilsynelatende ventelisten allerede overskrider grensen) vil sannsynligvis sette en grense på antall tatt på. Ikke ønsker å forvirre alle, men ettersom denne kopimaskinen blir etablert da har han sagt at han mest sannsynlig vil slutte å lære PDF-metoden, men gjør fortsatt PDF-versjonen tilgjengelig. Hvor mye penger trenger jeg å komme i gang Minst 500 kreves ifølge Andy da jeg mailte ham. Hvor mye penger kan jeg gjøre Vel, dette er alltid en vanskelig, og som vi alle vet, er det avhengig av operasjonsnivået ditt og Startbanken din. Jeg har listet oppførselsstallene for GRATIS SampP-tjenesten, og kan bekrefte at tallene for det som bare var min første uke var korrekte, selv om det ikke var flere handelsdager, vil jeg la leserne utarbeide sine egne potensielle tall. Når det gjelder Trade Copier Service, har Andy målt 300 til 450 pips per måned, fortjeneste, som med 20 ukedager ville bety om lag 15 til 25 pips gjennomsnittlig per dag. Det er en figur som de fleste Traders ville glede seg over hvis de levert konsekvent over en vedvarende periode. Hvor mye tid vil jeg trenge for å gjøre dette arbeidet Ikke mye fra det jeg har hittatt så langt. Vil jeg trenge noe utstyr for å gjøre dette En PC, eller en bærbar og MT4 er også nødvendig (gratis å laste ned). Det er alltid et vanskelig aspekt som bare har kort tid å se resultater. Jeg føler sikkert at hvis resultatene spåddes oppnådd (og eller de replikerer SampP-resultatene som er registrert), vil det være svært god verdi for pengene. Kvaliteten på kundeservice, utmerket. Jeg sendte Andy 3 spørsmål og han svarte som lyn og besvarte mine poeng fullt ut. Et spørsmål han svarte som vil være viktig for noen av dere å tenke på å prøve gratis tjenesten. Jeg spurte når den nåværende Free SampP-prøven kan ende, og han sa slutten av april eller deromkring. På en måte har mye av den typiske anmeldelsesinformasjonen vært lettere og mer hensiktsmessig sett over. Imidlertid er jeg sikker på at folk vil være interessert i resultatene for Free SampP-rådene de siste tider og under gjennomgangen 405 pips. Februar 448 pips og mars 102 pips. April har bare hatt 1 handel så langt - en vinner 40 pips. Så det er totalt 995 pips om 3 måneder. Vinnende handler 31, tapere 6. En utmerket ytelse allround. Jeg har nettopp hatt de 3 handler personlig siden han ble med, som har vært 3 x 40 pip-vinnere og en loser på -50. Vi vet alle at Forex er ekstremt utfordrende, selv for erfarne Traders enn si nykomne. Jeg tror ikke dette er egnet for nye handelsfolk, jeg tror du bør se på gratis utdanning og opplæring i Forex før du blir involvert i noen betalt for tjenester Alt om Andy og dette nettstedet fyller meg med generell tillit. Jeg føler at han er ekte, autentisk og ærlig, pluss han stoler seg på utmerket kundeservice.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Pips Explanation

Forex Live Rates Feed Us